آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
برنامه نویسی داینامیک / درخواست سورس لیچر
« آخرین ارسال توسط agh620 ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵:۴۳ »
سلام به همه
 آقا من یه چند وقت دارم از سورس رپیدلیچ استفاده میکنم
 اما هم سرعت هاستم میاد پایین هم فضای هاستم کمه
 امروز به یه سایت لیچر رفتم که در واقع اسمش رو نمیشه لیچر گذاشت
 upload-download.ir
 این سایت لینک رو میگیره و در واقع ریموت میکنه
 کسی سورسی مثل سایت بالا داره که لینک بگیره و از خود هاست ریموت کنه؟؟
 خواهشا کمکم کنید چون هاستم فضاش کمه
 سایت فوق عالی چون ریموت میکنه سرعتش فوق العاده بالاست
 در ضمن ادمین خود سایتش گفته ن که سورس سایت رو 200 هزار خریدن که مطمعنم داره دروغ میگه
 مطمعنم
 یه درصد هم شک ندارم
 چون اول گفت استادم بهم داده بعد گفت رفیقم بهم داده بعدش گفت 200 هزار خریدم!!!!!!
 خواهشمندم کمکم کنید
2
طراحی سایت عمومی / طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
« آخرین ارسال توسط as2017 ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴:۰۹ »
همیشه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به همین راحتی ها نیست. فروش هایی است که باید انجام شود، فرم های خرید هستند که باید پر شوند. پرداختهایی هستند که باید انجام شوند. به همین دلیل است که شما باید از ابتدای کار خودتان برای طراحی وب سایت  فروشگاه اینترنتی خوب آماده شوید.

در اینجا ما به نقطه نظرات بازدید کنندگان طراحی وب سایت اشاره می کنیم. در اینجا ما از ابتدا شروع می کنیم. وقتی که کاربران به یک وب سایت فروشگاه اینترنتی نگاه می اندازند. وقتی یک مشتری محصول خودش را سفارش می دهد کار از اینجا به بعد شروع می شود و باید برتری را در این جا به مشتریان نمایش دهید.
در اینجا ما وارد جزییات زیاد در وب سایت ها فروشگاه اینترنتی نخواهیم شد. در عوض، به یکسری مسائل اشاره خواهیم کرد که به شما قدرت زیادی را در تجارت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواهد داد.

خب برویم به سراغ اولین چیزی که یک مرد یا زن وقتی وارد فروشگاه شما می شود با آن روبرو خواهد شد.

طراحی
تا به حال وارد یک فروشگاه شده اید که سازماندهی نشده باشد، بو بدهد، و جو بدی داشته باشد؟





xvhpd shdj tv,a'hi hdkjvkjd






از طرف دیگر وارد فروشگاهی شده اید که خیلی تمیز، فراخ یا فضادار و احساس خیلی راحتی در آن داشته باشید، مانند یک اپل استور؟


من مطمئن هستن که شما در هر دونوع این تجارت ها بوده اید. کدام از این تجارت ها مدیریت بهتری داشته؟ و یا به مشتریان خودش بیشتر اهمیت داده است؟

حال به بحث فیزیکی فروشگاه اینترنتی تان وارد شویم. طراحی دارای اهمیت زیادی است؛ یک طراحی خوب به این معنی است که کسانی که در پشت صحنه این سایت مشغول به کار هستند، افراد نیرومند و توانایی هستند.
اگر کاربران سایت شما هنگامی که وارد طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می شوند کلمه واوووو را به کار نبرند با همچنان بر روی طراحی سایت شما کار شود. گوشه ها را نبرید هر پیکسل، هر تصویر، و هر کلمه در داخل سایت شما دارای اهمیت است. یک طراح خوب استخدام کنید که در طراحی نسبت به دیگران برتری داشته باشد.
در اینجا مواردی هست که می توانید در بهبود سایتتان از آن ها کمک بگیرید:
  • اگر می خواهید بازخورد خارجی از سایتتان بگیرید یک سری به سایت Usertesting.com. بزنید.
  • اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی سایت بدانید یک سری به سایت Does Website Design Impact The Bottom Line? بزنید.
  • اگر به دنبال یک لیستی از هستید که باید در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی از آن ها اجتناب کنید یک سری به سایت 9 User Experience Pitfalls That Repel Website Visitors. بزنید.
  • سرعت
    اگر کاربرانتان را دوست دارید. باید دنبال افزایش سرعت وب سایتتان باشید. هر ثانیه برای کاربران اهمیت دارد، یا به عبارتی هر ثانیه بارگذاری دیرتر سایت موجب از بین رفتن کاربران یک طراحی وب سایت خواهد شد. همچنین افزایش سرعت مانند یک زنگ باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.

    در مقاله زیر دیو گار، بیان کرده که افزایش سرعت باعث افزایش 78% کاربران سایتش شده است. (improved his conversion rate by 78%.)

    یک ثانیه شاید به نظر زیاد نیاید، منتها به اندازه صدها دلار ارزش دارد(گاهی اوقات هزاران دلار). سرعت بارگذاری سایت را هیچ وقت دست کم نگیرید. طراحی سایت با کیفیت سایتی است که دارای زمان بارگذاری پایین باشد، زمان بارگذاری پایین را فدای انیمیشن های سنگین نکنید.
    اگر فکر می کنید سرعت بارگذاری سایت شما بالا است، از تکنیک cdn استفاده کنید. content delivery network (CDN).

    انتخاب محصولات
    قطعا همه‌ی، کسب و کارها نمی توانند انتخاب محصولی به راحتی سایت amazon و با Zappos داشته باشند. به هر حال،  تعداد بیشتر گزینه ها باعث افزایش فروش شما خواهد شد. البته نباید اینگونه فکر کرد که گزینه های زیادی که از یک محصول جلوی روی یک مشتری می گذارید کلید موفقیت خواهد شد. گاهی اوقات محدود کردن آن ها می تواند:
  • مشتری می تواند به راحتی محصولی را که به دنبال آن است پیدا نماید.
  • اجتناب می شود از اینکه یک لیست بلندی جلوی روی مشتری گذاشته شود که نتواند از بین آن ها انتخاب نماید.
  • باعث  کاهش تعداد کل کلیک از انتخاب یک محصول تا خرید محصول خواهد شد.
  • باید انتخاب محصول به درستی انجام شود که باعث گیجی کاربران سایت در انتخاب محصول نشود، و در نتیجه دیگر کاربر تصمیم به خرید آن نگیرد.
    کسب و کارهایی که با تازگی شروع به کسب و کار کرده اند باید سایت Ecomom را به عنوان مرجع انتخاب نمایند. این سایت یک رشد موفقیت آمیز سریعی داشته و سرویس هایش زبان زد شد. قسمت انتخاب محصول خوبی دارد که در رقابت با آمازون به سر می برد. سوال این است:
    "چگونه شما به مشتریان خودتان کمک می کنید تا محصولات خودشان را راحت پیدا کنند؟"
    بسیاری از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به کاربران این اجازه را می دهند که برند و نوع محصول را انتخا ب کنند.

    این به مشتریان کمک می کند که اگر نمی دانند به دنبال چه برندی بگردند، بتوانند نوع محصول را انتخاب نمایند. برای مثال، اگر کاربران به دنبال فیلتر روغن می گردند اگر نمی داند چه برندهایی این نوع محصول را می سازد بتوانند نوع محصول را انتخاب نمایند.

    در نهایت، یک موتور جستجوی قدرتمند می تواند به کاربران کمک زیادی را بکند. وقتی آن ها دقیقا نمی دانند در کدام قسمت سایت شما به دنبال محصول مورد نظرشان باشند این موتور جستجو است که به آن ها کمک می کند تا محصول مورد نظرشان را در طراحی وب سایت پیدا نمایند. یک موتور جستجوی خوب با توجه به تجربه ها می تواند موارد زیر را فراهم کند:
  • نتایج کاربردی که دقیقا با محصول مورد نظر کاربران همخوانی دارد.
  • سادگی و راحتی در نتایج جستجو. می توانید تصاویر بند انگشتی از محصولات را در نتایج جستجو قرار دهید.
  • بهینه سازی نتایج جستجو، فقط یکسری از نتایج است که به کاربران سایت کمک می کند شما می توانید سایر نتایج را نمایش ندهید.
  • یک نتایج جستجوی سبک و سریع که کاربران به سرعت بتوانند محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و آن ها پیدا کنند.
  • اگر توجه شده اید که جستجو یک قسمت مهم از تجربه شخصی افراد از سایت شما است، اندازه جعبه جستجوی خودتان را کمی بزرگتر در نظر بگیرید. و رنگ و فونت زیبا به آن بدهید، زیرا این کارها، در ناخودآگاه کاربران این احساس را منتقل می کند که موتور جستجوی این سایت درست تعبیه شده است و بهتر از سایر موتور جستجوها کار خواهد کرد.

    صفحه محصولات
    باید خرید محصول برای مشتریان بیشتر از 10 ثانیه به طول نکشد. من می دانم که فهرست هایی برای انتخاب محصول وجود دارد و یا قیمت گذاری های متفاوتی وجود دارد، اما وقتی مشتری قصد خرید محصولی را کرد باید کمتر از 10 ثانیه بتواند خرید خودش را انجام دهد.
    سایت Nest thermostat یک طراحی بسیار خوبی دارد. ابتدا مزایای ترموستات را معرفی کرده سپس در انتها به قیمت گذاری و فروش آن محصول پرداخته است.

    اگر به دنبال یک طراحی سایت بی نظیر برای صفحه محصولات خودتان می گردید. حتما به طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی Zappos یک سری بزنید.حتما برای شما الهام بخش خواهد بود.

     اگر زمان دارید یکی از بهترین کارهایی که برای فروش محصول می توانید انجام دهید، قرار دادن ویدئو برای آن محصول است. این شیوه کاربراین را بیشتر از وب سایت های دیگر به طراحی سایت شما جلب می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت چگونه می توانیم گرافیک تاثیر گذار داشته باشیم بروید.


    سبد خرید و ایجاد تراکنش مالی
    مشتری از راه دور آمده. وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را باز می کند. یک محصول مورد نظر او است. آنرا به سبد خرید خودش اضافه می کند. چگونه یک وب سایت فروشگاه اینترنتی می تواند در این قسمت خرابکاری کند ؟ چند راه وجود دارد – یکی از این ها قیمت گذاری بالا برای ارسال کالا به مشتری است، و یا روش پرداخت درستی را پیش روی خودش نبیند، و یا قبل از اینکه محصول را انتخاب کند مجبور است در سایت شما ثبت نام کند.
    به موارد زیر توجه کنید:
  • پرداخت هزینه حمل غیر قابل انتظار __ بسیاری از وب سایت ها هزینه حمل را در صفحه خانگی خود و یا صفحه محصولات خودشان قرار می دهند. اینکار باعث از بین رفتن یک هزینه غیر قابل پیش بینی می شود. و باعث نمی شود کاربران وب سایت شما از این هزینه تعجب کنند. در این صورت کاربران شما هنگامی که می خواهند خرید خودشان را انجام دهند می دانند در نهایت قیمت محصول چقدر برای آن ها تمام خواهد شد.
  • روش پرداخت غیر قابل دسترس __ قرار دادن شیوه های مختلف پرداخت یکی از کارهایی است که در طراحی وب سایت های فروشگاهی در نظر گرفته می شود. بسیار از افراد هنوز رمز دوم کارت خودشان را ندارند. و یا بسیاری از آن ها تمایل دارند نقد پرداخت کنند و یا بسیاری از کاربران هستند که علاقه دارند بعد از تحویل کالا کارت بکشند.
  • ابتدا باید ثبت نام نمایید سپس می توانید محصول را به سبد خرید اضافه کنید __ این کار اصلا برای کاربران شما سودی به همراه ندارد. باید ثبت نام را بعد از انتخاب محصول بگذارید و یا بعضی از وب سایت ها ثبت نام خودشان را بعد از سفارش کامل قرار می دهند.

  • بعد از تراکنش مالی
    بعد از آنکه کاربر سفارش خودش را به اتمام رسانید، او به سرعت یک رسید مشتری را از سمت ایمیل خودش دریافت می کند. معمولا این رسید که به مشتری ارسال می شود، همراه با آن می توانید آدرس، تلفن، آدرس های شبکه های اجتماعی و سایر راه های ارتباطی با فروشگاهتان را در اختیار کاربران قرار بدهید.
    اگر طراحی سایت شما دارای اخبار و یا مقاله است، می توانید آنرا در ایمیل خودتان قرار دهید و یک بنری مطابق با نوشته هایتان را در پس زمینه ایمیل خودتان قرار دهید، اینکار باعث می شود کاربران سایت به سمت سایت شما باز گردانیده شوند. حتما فراموش نکنید لینک برگشت به سایت را در تمام ایمیل های ارسالی باید قرار بگیرد.
    سایت پروش اندام Bodybuilding.com اینکار را به خوبی انجام می دهد.














    بسیاری از وب سایت های فروشگاهی یک پنل در اختیار کاربرانشان قرار می دهند تا آن ها شماره سفارش ، وضعیت سفارش، و موقعیت ارسال کالای خودشان را در سایت تحت نظر داشته باشند.

    می توانید یک ایمیل هم همراه با ارسال کالا به کاربران سایت بفرستید. شرکت های حرفه ای این کار را انجام می دهند. تاریخ و ارسال و رسیدن محصول را در ایمیل به نمایش بگذارید. و یا یک راه ارتباطی که اگر کالا به دست کاربر نرسید بتواند مستقیم کالای خودش را پیگیری کند.

    1.5 تا 2 هفته بعد از سفارش
    حدود دو هفته بعد از سفارش تیم مدیریتی باید به کاربران سایت ایمیل بزنند و نظر او را راجب به نوع کالا، تحویل کالا، و سایر خدمات جویا شوند.
    نحوه ایمیل گرفتن بازخورد کاربران از فروشگاه اینترنتی تقریبا می توانید به صورت زیر باشد:
    "سلام نام شخص
    من می خواهیم شخصا از شما بابت سفارشی که درتاریخ 11/11/1111 داده اید تشکر کنم.
    تمایل دارم بازخورد شما را راجع به نحوه سفارشتان جویا شوم و اینکه چگونه کارها پیش رفته .
    شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلفن و یا حتی توییتر با من در ارتباط باشید.
    با تشکر فراوان
    نام
    سمت در شرکت
    ایمیل
    تلفن
    اکانت توییتر
    شعار و یا ماموریت شرکت خود را در این قسمت وارد کنید."
    این می تواند فکر مشتری را اگر از نحواه کار و یا برخورد شما ناراضی است تغییر دهد. می توانید در این ایمیل تا حدودی شعارهای شرکت و اینکه علاقه دارید چگونه با مشتریتان برخورد کنید را به او بگویید. حتی اگر کاربر ناراضی باشد، دری را برای آینده برای ارتباط با شما و مشتریان باز می کند.

    2-3 ماه بعد از سفارش
    اگر مشتری شما بعد از چند ماه به طراحی سایت فروشگاها اینترنتی شما بازنگشت. می توانید مجددا به او ایمیل بزنید و دلیل باز نگشتن به وب سایت خودتان را از او جویا شوید.
    "با سلام نام شخص
    ما مشاهده کرده ایم که چند ماه است سفارشی نداشته اید.
    آیا لیست آخرین محصولات شرکت ما را مشاهده کرده اید؟ قرار دادن لینک به آخرین محصولات شرکت شما
    با بسیار خوشحال می شویم که مجددا به فروشگاه اینترنی ما بیایید و محصولات جدید را با 10% تخفیف خریداری نمایید.
    این تخفیف تا 1 هفته تمدید شده است.
    آیا دلیل خواصی دارد که از فروشگاه ما خرید نمی کنید؟ می توانید ما را از طریق تلفن و یا ایمیل و یا حتی توییتر
    با خبر سازید
    با تشکر
    نام
    سمت در شرکت
    ایمیل
    تلفن
    اکانت توییتر
    ماموریت شرکت و یا شعار شرکت"

    نتیجه
    با توجه به تجارت شما، طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی کار راحتی نیست. نیاز دارید که مدام خودتان را به روز نگه دارید. همچنین باید محصولاتی را تهیه نمایید که دارای کیفیت بالا با قیمت پایین باشند.
3
معرفی وبلاگ ها و وب سایت ها / معرفی سایت گروه صنعتی آریاب
« آخرین ارسال توسط farzanmand ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵:۲۰ »

گروه فنی مهندسی آریاب در سال 1386 فعالیت خود را در صنعت آب و فاضلاب ایران آغاز نموده و در طی این سال ها از دانش و تجربیات کارشناسان و مهندسین فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و معتبرکشور بهره جسته است.
واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی آریاب با هدف پیشرفت صنعت تصفيه آب و فاضلاب کشور، مطالعات گسترده ای در زمينه تکنولوژی های روز دنيا و اجرای هر چه بهتر آن آغاز کرده است.
کارشناسان ساخت و توليد آریاب در زمينه طراحی ، ساخت و نصب کليه تجهيزات مرتبط با تجهيزات تصفيه خانه های آب و فاضلاب و اجرای شبکه های جمع آوری ، انتقال و کليه خدمات لوله کشی مجهز به ابزارآلات مدرن مي باشند.
در سایت گروه صنعتی آریاب شما می توانید به اطلاعات بیشتری از این گروه صنعتی دست یابید.
گروه صنعتی آریاب به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات آب و فاضلاب کشور، از جمله سختی گیر، آشغالگیر، هیدروسیکلون و .... می باشد. علاوه بر تاسیسات آب و فاضلاب، گروه آریاب با بهره گیری از فارغ التحصیلان ممتاز رشته های شیمی اقدام به تولید مواد شیمیایی همچون اسید دیسکلر، رزین کاتیونی و ... نیز نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات گروه صنعتی آریاب لطفا به سایت آریاب مراجعه فرمایید.
http://www.aryab.ir

4
معرفی وبلاگ ها و وب سایت ها / پاسخ : نگاهی به تور لهستان
« آخرین ارسال توسط payatandis ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۴ »
ممنون از معرفی سایت خوبتون .شما فقط تور خارجی میبرین یا تور داخلی هم دارین
5
معرفی وبلاگ ها و وب سایت ها / نگاهی به تور لهستان
« آخرین ارسال توسط تور لهستان ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۷ »
نگاهی به تور لهستان (http://toureurope.ir/poland-tours.html) لهستان که از آن جواهری در اروپا یاد می شود دارای فرهنگ، تاریخ بسیار غنی می باشد. کشور لهستان اغلب از نظر دیگر همسایگان نادیده گرفته می شود، اما مملو از معماری، مناظر بسار زیبا، میراث غنی و جذاب باید در لیست سفر های هر توریستی قرار بگیرد.
با وجود خسارت های سنگین که کشور لهستان در جنگ جهانی دوم به خود دیده است، بسیاری از بنا های تاریخی خود را حفظ کرده و اغلب این بناها بازسازی شده است. قلعه هایی از قرون وسطی، کلیسا های چوبی و دریاچه های  بسیار زیبا در لهستان جهت بازدید وجود دارد.
لهستان کشوری است که کوه‌های اندکی دارد و در عوض آب فراوان در آن یافت می‌شود. همچنین آب و هوای لهستان اقیانوسی است. زمستان‌ها سرد و طاقت فرساست. درجه حرارت در تابستان تا 33 درجه بالای صفر می‌رسد.
اگر به دنبال یک سفر خاطره انگیز و تمام عیار با هزینه های متوسط هستید تور لهستان گزینه مناسبی است.
واحد پول این کشور زلوتی لهستان است که هر 10 زلوتی معادل 2.58 دلار آمریکاست. لهستان حدود 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب تر است. بنابراین در سفر خود از نظر زمانی اذیت نخواهید شد.
 

 
 
 مختصری درباره ورشو ورشو با بیش از 400 سال قدمت به عنوان یک سرمایه، بزرگترین شهر کشور لهستان و یک مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.شهر ورشو یک کلان شهر شلوغ با ویژگی های تاریخی و مملو از پارک ها و بنا های تاریخی می باشد و طی سال‌های گذشته رشد اقتصادی خوبی را تجربه کرده است. نکته قابل توجه درباره ورشو این است که ورشو با دیگر کشور های لهستان متفاوت است. این کشور تاریخچه ی پر از حوادث تلخ و جنگ  می باشد. نقشه این شهر به صورت منطقه ای گسترده شده است و مانند دیگر پایتخت ها نیست. با وجود بزرگ بودن شهر ورشو و جاذبه های گردشگری فراوان  این شهر مانند شهر کراکف مورد توجه قرار نگرفته است. ورشو شهری است با حال و هوای تاریخی که بافت خود را حفظ کرده است که بخش قابل توجهی از آن از جنگ جهانی دوم بازمانده است. البته تمام جاذبه ی شهر ورشو بنا ها و بازمانده های تاریخی نیست بلکه در این شهر شما بهترین رستوران ها با غذاهای عالی، بهترین سرگرمی ها را خواهید یافت که یک سفر کامل را برای شما رقم می زند.
 

 
 
 آب و هوای ورشو آب و هوای این شهر معتدل است با اینکه زمستان های  سردی دارد. اما اغلب اوقات آب و هوا به صورت مطلوبی گرم و مرطوب است با اینکه از ماه های ژوئن تا آگوست هوا کمی مه آلود می شود. زمستان فصل مناسبی برای سفر به این کشور نیست اما بهار و تابستان ورشو آب و هوای بسیار خوبی دارد و برای سفر بسیار مناسب است.


 قیمت رزرو هتل  در لهستان هتل های ورشو در اغلب طول سال رزرو هستند. ورشو شهر تجاری و بزرگی است و گاهی اوقات کنفرانس های بین المللی در این شهر برگزار می شود. که در این زمان قیمت هتل ها بالا می رود اما در زمستان ها قیمت ها به شدت کاهش می یابند. البته اگر خوش شانس باشید می توانید در برخی از آخر هفته ها هتلی خوب با قیمتی پایین را رزرو کنید. اگر دنبال هتل خوب با هزینه مناسب هستید در مرکز شهر و اطراف ناحیه الد تاون یا همان بخش قدیمی شهر به دنبال آن بگردید. البته هتل ها با کیفیت عالی هم وجود دارد که در مناطق دیگر شهر ورشو واقع شده است. در این بخش قیمت تقریبی ارائه داده شده است.
 ۱ ستاره از قیمت پایه ۶۳ تا حداکثر  ۲۳۳ زلوتی  است. ( ۲۹۶۱۰ تا ۱۰۹۵۱۰ تومان)
  • ۲ ستاره از قیمت پایه ۱۰۱ تا حداکثر ۳۳۰ زلوتی است. ( ۴۷۴۷۰ تا ۱۵۵۱۰۰ تومان)
  • ۳ ستاره از قیمت پایه  ۱۱۴ تا ۳۹۰ حداکثر زلوتی است. ( ۵۳۵۸۰ تا ۱۸۳۳۰۰ تومان)
  • ۴ ستاره از قیمت پایه ۱۷۸ تا حداکثر ۴۵۳ زلوتی است. ( ۸۳۶۶۰ تا ۲۱۲۹۱۰ تومان)
  • ۵ ستاره از قیمت پایه ۳۷۷ تا حداکثر ۵۰۸ زلوتی است. ( ۱۷۷۱۹۰ تا ۲۳۸۷۶۰ تومان)
 
 
 رستوران های ورشو در ورشو رستوران های بین المللی با کیفیت بالا به وفور در مرکز شهر پیدا خواهید کرد. اما هزینه غذا خوردن در این رستوران ها بالا است. تمامی هتل ها همراه با صبحانه هستند .  البته اگر هتل شما صبحانه ندارد می توانید با کمی جستوجو در شهر و دنبال کردن کارگران یک صبحانه عالی با هزینه مناسب را پیدا کنید. اگر به دنبال غذاهایی بسیار خوشمزه با قیمت مناسب هستید می توانید به مغازه های کباب، Milk Bar و رستوران های ویتنامی بروید. در دوران کمونیست milk bar ها برای ارائه غذای ارزان ایجاد شدند و بعد از سقوط کمونیست بسته شدند و آنهایی که باقی ماندند همان فضای 1980 را دارند که با غذاهای ارزان و معقول ارزش یک بار تجربه کردن را دارند.
رستوران های لهستانی با قیمت مناسب کم نیست با کمی گشت و گذار آن ها را خواهید یافت. همچنین رستوران های ایتالیایی و بین المللی هم گزینه های خوبی هستند.
همچنین اگر خواهان آشپزی هستید می توانید از بازار غذای Hala Microwska خرید کنید که قدیمی ترین بازار غذاهای ورشو است که دو دو سالن تاریخی که با نمای آجری خود حال و هوای قدیمی بودن را ایجاد می کند. این بازار غذا در سال های 1899 تا 1901 ساخته شده .علاوه بر خرید در این فروشگاه می توانید در آن گشت و گذار کنید و از تماشای مردم که در حال خرید هستند لذت ببرید. از این ساختمان در جنگ جهانی دوم محل اعدام نازی ها بوده. و در قیام سال 1944 ورشو آن را به آتش کشیدند. اگر با دقت به دیوار های Hala Mirowska دقت نگاه کنید شاید آثار به جا مانده از گلوله های این قیام را پیدا کنید. از سالن های این بازار به عنوان سوپر مارکت استفاده میشود و دیگر سالن امکان چشیدن غذاها و مزه های سنتی لهستانی را فراهم کرده است.
این بازار روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 تا 18 باز است در روز های تعطیل هم از 7 تا 15 باز است. بازار مذکور، همه روزه پر از جمعیت مشتاقی می‌شود که به دنبال خرید مواد غذایی تازه از جمله ماهی، گوشت، سبزیجات و حتی گل‌های متنوع هستند.



 حمل و نقل در ورشو ورشو هم مانند دیگر شهر های بزرگ دنیا دارا یسیستم حمل و نقل عمومی گسترده ای است. این سیستم شامل 1500 اتوبوس، تراموا، دو خط مترو، قطارهای سریع‌السیر شهری، تاکسی .در این سیستم  تاکسی ها از همه گران تر است. پیشنهاد می شود که از تاکسی استفاده نکنید چرا که با وجود یک سیستم کامل شهری نیاز چندانی به آن پیدا نخواهید کرد.
اتوبوس ها: اتوبوس ها از شماره 100 تا 399 شماره گذاری شده اند.اتوبوس ها با شماره 300 تا 399 ، اتوبوس هایی هستند که در زمان های خاصی از هفته فعال می کنند.
اتوبوس های سریع السیر: این اتوبوس ها از شماره 499 تا 599 شماره دارند و در ایستگاه ها توقف کمتری دارند. از 400 تا 499 اتوبوبس های سریع السیری هسنتد که در زمان های خاصی از هفته فعال هستند.
خطوطی که با حرف E به همراه یک شماره مشخص شده‌اند، اکسپرس هستند که امکان جابجایی امن  بین مناطق دور افتاده و مرکز شهر را فراهم می‌کنند. این خطوط (اکسپرس) فقط در ایستگاه‌های خاصی توقف دارند، بنابراین برای اطلاع از محل توقف، بهتر است نقشه‌ی استفاده از شبکه‌ی اتوبوس ورشو را بررسی کنید.
اتوبوس‌های شبانه با حرف N به همراه اعداد به طور مثال N11 مشخص شده‌اند.
خطوط منطقه (zone lines) از 700 تا 899 شماره‌گذاری شده‌اند که خطوط 800 تا 899 شامل اتوبوس‌های فصلی می‌شوند. در تمام این خطوطی که توضیح داده شد، از بلیطی مشابه استفاده می‌شود.
مترو: مجموعا دو خط مترو در ورشو وجود دارند که مناطق عمده‌ی این شهر را به هم و مرکز شهر مرتبط می‌سازند. این خطوط از ساعت ۵ صبح تا ۱ صبح روز بعد مشغول به کار هستند، با این وجود روزهای جمعه و یکشنبه شب‌ها تا ساعت ۳ صبح هر ۱۵ دقیقه یک بار خدمات‌رسانی می‌کنند.
بلیط: بلیط‌ها را می‌توان در همه‌ی انواع مترو، اتوبوس و تراموا استفاده کرد. این بلیط‌ها را می‌توان از کیوسک‌هایی با نشانه‌ی سبز و زرد لوگوی RUCH یا در هرجایی با نشانه‌ی Bilety تهیه کرد. البته تعدادی دستگاه فروش بلیط هم در اطراف شهر وجود دارد که خوشبختانه منوی انگلیسی دارند و می‌توانید بلیط مورد نیازتان را خریداری کنید.

 مراکز خرید ورشو اگر طرفدار خرید کردن هستید ورشو مراکز خرید خوبی برای علاقه مندان به خرید دارد از جمله:
 مرکز خرید Factory در این مرکز خرید می توانید از برند های معروف Mngo، Adidas، Nike، Benetton و .. با تخفیف های بالای30 درصد ارائه می دهند.
 مرکز خرید Zlote tarasy این مرکز خرید جزو یک هتل می باشد که با شیشه های مواج مشجر فضایی و گرم و صمیمی ایجاد کرده است. این مرکز خرید بیش از 200 رستوران و مغازه ،30 رستوران و کافه به علاوه دارای 8 سالن سینماست که در مرکز ورشو واقع شده است.این مرکز خرید برای مسافران تور لهستان یک روز به یاد ماندنی و کامل را می سازد.
 مرکز خرید Arkadia بزرگ ترین مرکز خرید جهان در ورشو واقع شده است. که اولین اسپانسر در PL و مطبوعات خارجی است که دارای 15 سالن تئاتر، رستوران و ... . فروشگاه Arkadia از تمامی برندها نمایندگی دارد و تمامی اجناسی که را که نیاز دارید خواهید یافت.
 مرکز خرید Sadyba اگر به دنبال محصولات بهداشتی، لباس کودکان، لوازم ورزشی، آرایشگاه، رستوران هستید این مرکز خرید برای شما عالی است.

 
 مرکز خرید Wola park در این مرکز خرید زمین والیبال، اسکی، والیبال، بسکتبال هم وجود دارد.در  Wola park بوتیک مد، رستوران و مراکز خرید هم وجود دارد.
 خرید در Nowy Swiat این مسیر قسمتی از مسیر سلطنتی است که حال و هوای قرون وسطی را حفظ کرده است. البته در زمان جنگ جهانی دوم کاملا از بین رفت، که در در دوران کمونیست‌ها بازسازی شد؛ در حال حاضر از آن به عنوان چلسی ورشو یاد می‌کنند. در اطراف این خیابان پر از بوتیک و گل فروشی هاست. رستوران های عالی هم از دیگر مغازه های این خیابان است. این جا محلی است که گردشگران تور لهستان از این مکان دیدن می کنند.



 برخی از دیدنی های ورشو قصر سلطنتی (Royal Castle) این قصر در قرن 15 میلادی ساخته شده که خانه ی راهبران سیاسی لهستان بوده. این قصر آجری و زیبای سلطنتی یک از قربانیا جنگ جهانی دوم است. اما همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. دالان‌های مرمر و تزئینات گچ‌بری این قصر بازسازی، و همچنین اتاق‌های آن یک بار دیگر به طور کامل مبلمان شد‌ه‌اند. بسیاری از آثار این قصر توسط نازی ها و ارتش سوری غارت شد اما برخی از آنها از مانند آثار رامرانت برگردانده شده است.
در طبقه زیرین قصر روند بازسازی این قصر به نمایش گذاشته شده است که علاقه مندان به صورت رایگان می توانند از آن دیدن کنند.
بازدید از این قصر در روز یکشنبه رایگان است.

 
 کاخ علم و فرهنگ بلندترین ساختمان ورشو کاخ علم و فرهنگ می باشد که در طول اشغال شوروی ساخته شده است.  از این بنا به عنوان نماد سلطه شوروی در لهستان است. کاخ علم و فرهنگ پس از خروج روس‌ها در سال ۱۹۸۹ به طور عمده متروکه شد. این ساختمان میزبان کنسرت های راک می باشد .این کاخ 231 متر ارتفاع دارد. از بالای این برج می توانید چشم انداز زیبایی از شهر ورشو را ببینید. کاخ علم و فرهنگ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی عموم باز است. این برج همچنین میزبان موزه‌ی تکنولوژی است.

 
پارک Lazienki اگر از سر و صدای شهری خسته شده اید و به دنبال راهی برای خلاصی از این شلوغی هستید ، این پارک با 78 هکتار مساحت یکی از گزینه های عالی است. یک آمفی تئاتر، باغ‌های زیبا، دریاچه‌های پراکنده، و یادبودهای قهرمانان لهستانی (از جمله بنای یادبوی از فردریک شوپن)، بهترین مکان برای گذراندن یک بعد از ظهر با آرامش و دل انگیز است. در اواخر قرن هجدهم میلادی، آخرین پادشاه لهستان (استانسیلاو آگوست پونیاتوسکی) به سبک قابل توجهی در کاخی مزین در جزیره‌ای  واقع در این پارک زندگی می‌کرد. در این پارک می توانید طاووس هایی ببینید که به صورت آزادانه در پارک پرسه می زنند. کنسرت ارکستر مجلسی گاه به گاه در این پارک اجرا می‌شود. رستوران Belvedere در این پارک، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را رقم می‌زند، اما رزرو میز و لباس رسمی ضروری است. این جا محلی است که گردشگران تور لهستان از این مکان دیدن می کنند.

 
موزه‌ی فردریک شوپن فردریک شوپن، یکی از آهنگ سازان و نوازندگان بسیار مشهور پیانو است. اگر به کارهای لین موسیق دا مشهور علاقه مند باشید می توانید در این موزه درباره سبک زندگی این پیانیست، نسخه‌های خطی، پرتره‌ها، پیانوها، آثار و حتی نامه‌های عاشقانه‌اش را بیابید و از آنها دیدن کنید. اگر به موسیقی کلاسیک، پیانو و به خصوص آثار شوپن علاقه‌مند هستید، به‌هیچ‌وجه بازدید از این موزه را از دست ندهید. فردریک شوپن، آهنگساز شهیر قرن نوزدهم، بیشتر عمر خود را در ورشو زندگی کرد.


 
اُلدتاون (شهر قدیمی ورشو) اگر تمایل به بازدید به مناطق تاریخی دارید می توانید از این شهر دیدن کنید.اُلدتاون در جنگ جهانی دوم تخریب شده که در دهه 70 میلادی زیر نظر حکومت شوروی بازسازی شد. در حال حاضر الدتاون به خاطر کلیساهای مزین سبک باروک، دیواره‌های دفاعی و معماری‌های رنگی و فوق‌العاده‌اش، به ثبت یونسکو رسیده است. در مرکز شهر قدیمی ورشو مارکت اسکوئر (میدان بازار) قرار دارد که قدمتش به دوران قرون وسطی می‌رسد. اگر می‌خواهید غذاهای خاص لهستانی را میل کنید، در اینجا می‌توانید رستوران‌های خوبی پیدا کنید که به همراه نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌شوند. یک مجسمه پری دریایی در این شهر وجود دارد که طبق گفته افسانه ها مراقبت از شهر ورشو را  انجام می دهد. اغلب روزها، یک بازار گردشگری در الدتاون برگزار می‌شود که درون غرفه‌های آن، تخم مرغ‌های رنگ شده، ظروف شیشه‌ای و جواهرات کهربایی به فروش می‌رسد.


 
 اطلاعات ضروری سفر به ورشو
1. در ورشو وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی خدمات ارائه می کنند. اگر از هتل ترانسفر فرودگاهی ندارید می توانید از اتوبوس استفاده کنید که حدودا یک یورو هزینه دارد. البته می توانید از تاکسی هم استفاده کنید که به ازای هر 3 کیلومتر جا به جایی حدود 4 تا 6 یورو دریافت می کنند.          همچنین می توانید از تراموا و مترو هم استفاده کنید که هزینه بلیط آنها یک یورو می باشد. اگر دنبال یک هتل با قیمت مناسب می باشید اطراف منطقه old town پیدا خواهید کرد. همچینین با 20 تا 30 یورو می توانید از خوابگاه ها استفاده کنید.
2. اگر علاقه مند به کرایه ماشین هستید می توانید از ساعت 8 تا 18 از ماشین استفاده کنید. می توانید کرایه را با coins  یا city card  پرداخت کنید.
3. اگر جزو افرادی هستید که علاقه به کنسرت دارید می توانید به دیدن و Philharmnoic و اپرای ملی لهستانی بروید.
4. این شهر برای افرادی که علاقه مند به کارهای هیجان انگیز هستند هم تور های Alternative nightlife و تور دوچرخه سواری برگزار می کنند.


برای اطلاعات بیشتر درباره تور لهستان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان مجرب ما پاسخگوی شما می باشند.
6
طراحی سایت عمومی / 10 ابزار رایگان CSS برای همه طراحان وب سایت
« آخرین ارسال توسط as2017 ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸:۳۱ »
CSS  خیلی وقت است که بخش جدایی ناپذیری از طراحی وب سایت شده است، دیگر طراحان وب امروزه می دانند CSS  به یک استادارد در این صنعت مبدل شده است.

اگر شما طراح وب نیستید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که CSS  چیست و برای چی انقدر محبوب می باشد. خب شما می توانید توضیحات مربوط به خود CSS  را در ویکیپدیای آن بخوانید و آشنا شوید، اصولا یکی از روشهایی است که به طراح وب اجازه می دهد تا رایگان و بدون هزینه به جذب بازدید کنندگان بپردازد
]مزایای کلیدی
  • محتوا را از طراحی جدا می کند
  • تغییر ساده عناصر موجود در  طراحی
  • بارگذاری سریع تر وب سایت
  • css  مانند هر تکنولوژی دیگری در حال توسعه سریع می باشد، با تغییراتی که امروزه در این زمینه شاهد هستیم هنوز خیلی از ابزارهای مفید CSS  موجود هست که خیلی از طراحان از آنها غافل هستند.
    ما 10 تا از بهترین ابزارهای رایگان در این در اختیار شما می گذاریم، بعضی از آنها مناسب طراحان حرفه ای می باشد بعضی دیگر حتی کسانی که CSS  بلد نیستند نیز می توانند از آن استفاده کنند، امیدواریم با استفاده از این ابزار کار برای شما طراحان وب راحت تر شود

    ExtractCSS
    ابزاری آنلاینی می باشد که تمام کلاس ها و استایل های داخلی HTML  را می گیرد و آن را به CSS  خالص تبدیل می کند


    Iconizr

    این ابزار آیکون SVG  را به کد CSS تیدبل می کند، در آن واحد می توانید 50 آیکون را تیدیل کنید ولی حجم بالای 300 کیلو بایت را قبول نمی کند.


    Perfect Icons

    با این ابزار می توانید به راحتی از آیکون های شبکه های اجتماعی استفاده کنید. کافی است کدهای آن را کپی کنید در پروژه ی خود و از آن استفاده کنید، حتی می توانید رنگ ها را نیز تغییر دهید.

    Glyphter

    یکی دیگر از ابزارها که می توان استفاده کرد و آیکون ها را به فایل SVG تبدیل نمود و فونت آن را دریافت کرد.


    Typebase.css

    این ابزار می تواند کدهای CSS وب سایت شما را بهینه کند و مخصوص توسعه دهندگان و طراحان وب می باشد


    Responsee II

    یک فریم ورک برای ریسپانسیو شدن سایت می باشد که بسیار سبک و کارآمد می باشد، با این فریم ورک وب سایت شما کاملا بر روی تمامی نمایش گر ها با هر سایزی به خوبی نمایش داده می شود.


    ProCSSor

    از طریق این ابزار می توانید CSS خود را بهینه سازی کنید، کد شما را کاملا شکیل می کند و CSS شما را طوری مرتب سازی می کند که به بهترین تحو ممکن بارگذاری آن سریع تر شود.


    CSS Lint

    با استفاده از این ابزار می توانید خطاهای موجود در CSS خود را که ممکن است در آینده شما را با مشکل مواجه کند بیابید و رفع کنید.


    Code Beautifier

    با استفاده از این ابزار می توانید کدهای CSS خود بسیار مرتب تر و همچنین ویژگی های که واقعا لازم ندارید هم حذف خواهند شد.

    CleanCSS

    وقتی که تمام کدهای خود را نوشتید و کارتان به اتمام رسید حال نوبت به فشرده سازی CSS می رسد که این کار را این ابزار به نحو احسنت انجام می دهد برای شما.
7
وردپرس WordPress / پاسخ : افزونه ی هزینه ی حمل و نقل ووکامرس
« آخرین ارسال توسط فرهاد سخایی ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱:۵۴ »

در تنظیمات ووکامرس ، قسمت حمل و نقل هست

با سلام و خسته نباشید
ایا این افزونه تنظیمات خاصی داره؟
من الان نصب کردم اما متاسفانه هیچ نشونه ای از این پلاگین در ووکامرس نمیبینم؟
اصلا در تنظیمات ووکامرسم تبی تحت عنوان حمل و نقل نمیبینم!!!
مشکل از کجاست؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
8
وردپرس WordPress / پاسخ : افزونه ی هزینه ی حمل و نقل ووکامرس
« آخرین ارسال توسط behnoush ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳:۰۹ »
با سلام و خسته نباشید
ایا این افزونه تنظیمات خاصی داره؟
من الان نصب کردم اما متاسفانه هیچ نشونه ای از این پلاگین در ووکامرس نمیبینم؟
اصلا در تنظیمات ووکامرسم تبی تحت عنوان حمل و نقل نمیبینم!!!
مشکل از کجاست؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
9
معرفی وبلاگ ها و وب سایت ها / پارکت
« آخرین ارسال توسط seomabna ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۲۹ »
پارکت (http://artapress.com/catproduct/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA)
با سلام
شرکت آرتاپرس ارایه کننده انواع پارکت (http://artapress.com/catproduct/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA) به شما هموطنان گرامی می باشد. شرکت ما با ارائه با کیفیت ترین پارکت ها سعی دارد رضایت شما هموطنان گرامی را جلب نموه و محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب در دسترس شما قرار دهد. پارکت دارای قابلیت های بسیار زیادی است که موجب شده روز به روز استفاده از آن بیشتر شود و امروزه در بسیاری از منازل از این کفپوش استفاده شود. البته باید بدانید استفاده از پارکت با کیفیت بسیار مهم است پس در انتخاب پارکت بسیار دقت فرمایید. لطفآ با کلیک بر روی کلمه پارکت (http://artapress.com/catproduct/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA) وارد سایت ما شده و از محصولات متنوع ما دیدن فرمایید. با تشکر
10
معرفی وبلاگ ها و وب سایت ها / رونالدو: با کفش قرضی بازی می‌کردم
« آخرین ارسال توسط xavi ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۲۹ »
کریس رونالدو در نامه‌ای سرگشاده به روزهای شروع فوتبال بازی کردن و سختی‌هایی که متحمل شده بود اشاره کرد و از وضع زندگی‌شان در گذشته گفت.
خیلی‌ها در طول سال‌های بازی کردن رونالدو از او انتقاد کرده‌اند. او همه انتقادات را قبول کرد و مدام تلاشش را بیشتر کرد تا تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازیکنان دنیا شد. اما این بار در نامه‎ای سرگشاده دیگر این موارد را به شکل راز نگه نداشت و توضیحاتی درباره کودکی‎اش داد.

رونالدو نوشت: پدر من مسئول رختکن تیم سی اف آندورینیا بود، او بود که به من انگیزه داد تا در تیم جوانان این باشگاه مشغول شوم. من می‌دانستم که رفتنم باعث می‌شود او به من افتخار کند، این موضوع را دوست داشتم و حس غرور و برنده شدن به من دست می‌داد.

رونالدو در ادامه نوشت: البته آن زمان ما پول زیادی نداشتیم، در واقع در آن زمان زندگی در مادیرا اصلا کار آسانی نبود. من معمولا با کفش‌هایی کهنه بازی می‌کردم که مدت‌ها هم برادرم آن را پوشیده بود و گاهی هم یک جفت کفش قرض می‎کردم تا بازی کنم. وقتی بچه هستی پول برایت اهمیتی ندارد و به دنبال آرزوها هستی.

ستاره پرتغالی از انگیزه‌هایش هم صحبت کرد: بعد از انجام ۴۰۰ بازی با رئال مادرید هنوز هم انگیزه‌ام بردن است. این برای من همه چیز است و من این طور به دنیا آمده‌ام.
او همچنین درباره شروع کارش گفت: روزی که از جزیره به آکادمی اسپورتینگ لیسبون رفتم ۱۱ سال سن داشتم. سخت‌ترین دوران زندگی‌ام بود، اما به خوبی آن را به یاد دارم. شاید عجیب باشد اما فرزندم، کریستیانو جونیور که ۷ سال سن دارد به خوبی درک می‌کند که اگر از او بخواهم ۴ سال بعد به لندن یا پاریس سفر کند چقدر سخت خواهد بود.

http://fott.ir/
صفحه: [1] 2 3 ... 10